پخش عمده

خرید عمده هدفون و هدست | فروش عمده هدست | فروش عمده هندزفری و ایرپاد

خرید عمده هدفون

خرید عمده هدفون ، هدست ، هندزفری : فروش عمده انواع هدفون های بلوتوثی و ایرپاد با بهترین قیمت ( پخش کلی و جزئی)

فروش عمده هدفون و هندزفری

هدفون ها و هدست ها برای پخش موزیک و صدا مورد استفاده قرار میگیرند. انتخاب و خرید هدست و هدفون بنا به نیاز شما بستگی دارد. می توانید هدفون های حرفه ای یا معمولی انتخاب و خریداری نمایید. فروش عمده هدفون و هندزفری برای شما در این سایت فراهم می باشد. 

خرید عمده هدفون و هندزفری ایرپاد

خرید هدست های بلوتوثی ، هدست های باسیم و گیمینگ برای اغلب کاربران یک نیاز اصلی می باشد. افراد زیادی مبالغ زیادی برای خریداری هدست می پردازند.این لوازم و تجهیزات الکترونیکی در خیلی از مشاغل و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

هدست های حرفه ای برای استادیو ، جهت ضبط صدا مورد نیاز می باشد. خریداری این هدست های حرفه ای هزینه ی بالایی می خواهد اما خب باید بدانیم که مورد نیاز هر کسی نیست و به نحوی می توان گفت جهت صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از خرید هدفون ، هدست یا هندزفری ابتدا با کارکرد این وسیله ارتباطی صوتی آشنا شوید :

هدفون

هدفون وسیله‌ای دارای دو گوشی بزرگ می باشد که جهت ارسال صدا مورد استفاده قرار می گیرد. هدفون به پونه ای طراحی شده است که گوشی های بزرگ آن مانع از شنیدن صدای بیرون می شود.هدفون ارتباط یک طرفه ایجاد می کند و فقط برای دریافت صدا می باشد. اگر بخواهید هم دریافت و هم ارسال نمایید باید هدست یا هندزفری خریداری نمایید.  هدفون ها هم می توانند بی سیم باشند و هم بی سیم. هدفون های بیسیم را هدفون های بلوتوثی نیز می نامند.

هدفون های سیمی دارای خروجی AUX دو شیار می باشند. از این خروجی می توان برای اتصال به گوشی ، رایانه یا سایر دستگاه های مشابه استفاده کرد.

برخی از هدفون های جدید که همان هدفون های بلوتوثی ی بیسیم می باشند ، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه دارند. یعنی به صورت مستقیم می توانید به آن کارت حافظه متصل نمایید و به موزیک و یا صوت مد نظر خود گوش دهید . این هدفون های بیسیم ، انرژی خود را از طریق باتری داخلی تامین می کنند که همانند باتری گوشی نیاز به شارژ دارد.

هدست

هدست نوعی از هدفون می باشد، با این تفاوت که یک میکروفون نیز برای ارسال صدا به آن اضافه شده است. با هدست می توان به مکالمه پرداخت. شاید وسیله ای همانند هندزفری، البته که اط نظر اندازه ، بسیار بزرگ تر از آن !!

میکروفون هدست ها در دو مدل خلبانی یا گیرنده بسیار کوچک روی سیم طراحی می شوند. هدست ها اغلب برای کلاس های آموزشی یا بازی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به ضبط صدا بر روی رایانه داشته باشید براحتی می توانید از یک هدست خوب استفاده کرده و این کار را انجام دهید.

 هندزفری

هندزفری همان وسیله انتقال صوتی است که در پک گوشی موبایل وجود دارد و اغلب  افراد با آن سر و کار دارند. گوشی های کوچکی که با ظاهر های متفاوتی تولید و طراحی می شوند.  هندزفری ها هم در دو مدل بیسیم و با سیم تولید می شوند. هندزفری بی سیم جدید که با نام ایرپاد وارد بازار شده اند و مخاطب زیادی نیز دارد.

هندزفری ها کوچک هستند و براحتی قابل حمل هستند. از هندزفری هم برای مکالمه و هم برای گوش دادن به موزیک استفاده می شود. وسیله ای که شاید خیلی برای گوشی موبایل کاربردی می باشد.

پخش عمده هدست بلوتوثی

خرید عمده هدفون و هدست

قطعا برای خرید عمده هدست بلوتوثی به دنبال قیمت های پایین و مناسب هستید. شرکت ما با فروش بدون واسطه سعی در فروش هدست و هدفون باقیمت های استثنایی دارد. پایین بودن قیمت ها به منزله کاهش کیقیت کالا نمی باشد. بلکه کاهش سودهای بیش از حد می باشد. که ما در جهت چرخه ی اقتصاد از گرفتن سود بالا پرهیز می کنیم.

در این وب سایت میتوانید انواع هدفون های بلوتوثی ، هدفون های باسیم قابلیت مکالمه و ایرپاد و… را با بهترین قیمت به صورت عمده و جزیی خریداری نمایید.

خرید عمده هدفون و هدست

شرکت ما به عنوان وارد کننده و همچنین قرارداد با تولید کننده های اصلی فعالیت می کند . این موارد باعث پخش ارزان کالاها می گردد. خرید بی واسطه در هر حوزه ای به نفع شما می باشد. خرید عمده هدست و هدفون نیز از عمده فروش اصلی باعث کاهش قیمت می گردد.

این فروشگاه در بخش فروش کلیه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت می کند. خرید کلیه تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل را با قیمت های پایین در این سایت تجربه کنید.

فروش انواع برندهای هدست و هدفون

در حوزه تولید هدفون و هدست ، تولید کننده های بیشماری فعالیت می کنند. برندهای مختلفی همانند شرکت بیتس ( BEATS) ،سامسونگ  (SAMSUNG) ، جی بی ال (JBL) و جبرا ( JABRA ) و …

شرکت های نامبرده که محصولات بسیار با کیفیتی ارائه می دهند. اغلب این هدفون های اصلی با قیمت های بالایی به فروش می رسند. اما علاوه بر مدل اورجینال مدل High Copy ، این محصول در بازار تولید و به فروش می رسد. 

مدل کپی هدست و هدفون با قیمت های بسیار پایین تری به فروش می رسد. البته مدل کپی نیز دارای کیفیت های مطلوبی می باشد اما به آن میزان بیس و صدایی که مدل اورجینال دارد نمی رسد.

فروش عمده هدست گیمینگ

خرید هدفون های اورجینال و کپی در این سایت فراهم می باشد. جهت سفارش می توانید هر محصولی که مد نظر دارید را خریداری نمایید. در صورت موجود نبودن محصولی می توانید با ما تماس گرفته و محصول مد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.