پخش عمده

خرید عمده اسپیکر | فروش اسپیکر خانگی و پرتابل | پخش اسپیکر بلوتوثی

خرید عمده اسپیکر

خرید عمده اسپیکر : فروش اسپکر ایستاده ، اسپیکر خانگی ، اسپیکر کامپیوتر ، اسپیکر شارژی و بلوتوثی قابل حمل

همه ی افراد به شنیدن موسیقی علاقمند هستند. شاید سلیقه ها در نوع سبک موسیقی متفاوت باشد ولی گوش دادن به موزیک جزء جدایی ناپذیری در ما شده است.

برای لذت بردن از موزیک نیاز به پخش کننده هایی با صدای رسا می باشد. هر چه امکانات این اسپیکر ها هم بیشتر باشد چه بهتر! این مطلب را بخوانیم و بعد اسپیکر مورد نظرمون را بخریم.

خرید عمده اسپیکر

چه معیارهایی برای خرید اسپیکر در نظر داشته باشیم؟

توان خروجی اسپیکر

اولین مورد جهت خرید اسپیکر ، میزان فضای شماست. یعنی در چه مساحتی می خواهید موزیک پخش کنید ؟ آیا علاقه به صدای رسا و با کیفیت دارید و یا اینکه فقط یک صدای موزیک پخش شود کافیست.

پس از برآورد این موارد به میزان بودجه خود توجه کنید که با چه مبلغی می خواهید اقدام به خرید اسپیکر نمایید!

توان خروجی اسپیکر یا همان چند وات بودن اسپیکر مهم می باشد. می توانید صدای اسپیکر را با میزان توان خروجی بسنجید.

مطالعه بیشتر  : اسپیکر چیست؟

بیس اسپیکر

اصطلاح بعدی برای اسپیکر ، بیس آن می باشد. خودمانی تر بخواهیم بگوییم میشود همان صدای دوبس دوبس اسپیکر !

خب اینکه یک اسپیکر صدایش بلند باشد و خیلی دوبس دوبس کند که حتما نمیتوان گفت با کیفیت است؛ زیرا ممکن است یک شبیه صدای جیغ یک فرد با صدای زیر باشد!!

اسپیکر خانگی : اسپیکر ایستاده (قدی) ، اسپیکر قابل حمل( پرتابل)

اسپیکر های خانگی معمولا دو تیکه می باشند با تعداد باندهای بالا. این اسپیکر ها صدا و کیفیت خیلی خوبی دارند و برای جشن و مهمانی هم مورد استفاده قرار میگیرند.

سینما خانواده یا اسپیکر با پخش کننده، یک گزینه دیگر برای خرید اسپیکر می باشد. سینما خانواده از نظر تعداد تکه بالاتر می باشد اما باریکتر و قدرت کمتری نسبت به اسپیکر های ایستاده دارد. اما کاملا برای مصرف خانگی مناسب است.

فروش اسپیکر ایستاده عمده

برای خرید اسپیکر ایستاده عمده به بخش محصولات مراجعه کن!

اسپیکر شارژی پرتابل : اسپیکر شارژی قابل حمل

اسپیکرهای شارژی از اندازه بسیار کوچک تا اندازه های حدود یک متر تولید می شوند. همه ی آنها هم قابل حمل هستند. اسپیکر شارژی ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را بدون نیاز به اتصال برق مستقیم استفاده کرد. باتری داخل آن کار تامین انرژی آن را انجام می دهد.

با این ویژگی شارژی بودن و قابل حمل بودن می توانید در هر محیطی براحتی با آن موزیک گوش دهید.قابلت پشتیبانی از  فلش مموری و کارت حافظه و همچنین بلوتوث هم به جذابیت آن افزوده است.

اکثر اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل دارای ریموت هستند و براحتی می توانید آن را از فاصله دور کنترل نمایید.

اسپیکر های پرتابل یا شارژی دارای تنوع بالایی هستند. مدل های بزرگ اسپیکر شارژی با دستگیره طراحی می شوند تا حمل آن راحت تر باشد. اما بزرگترین مدل اسپیکرهای شارژی، اسپیکر چمدانی می باشد.

اسپیکر چمدانی ها بزرگ و حتی مناسب برای مجالس و میهمانی طراحی شده است. اغلب آنها دارای رقص نور می باشند.

برای خرید اسپیکر شارژی عمده به بخش محصولات مراجعه کن!

فروش عمده اسپیکر شارژی

اسپیکر کامپیوتر : اسپیکر سه تیکه : اسپیکر دو تیکه

اسپیکر های کامپیوتر به نسبت اسپیکرهای خانگی کوچکتر می باشند. زیرا هم باید در  فضای کوچکتری جای بگیرند و هم احتیاجی به صدای خیلی بلند نیست.

اغلب از اسپیکرهای دو تیکه برای کامپیوتر استفاده می شود. اما شاید برای دریافت صدای بالاتر استفاده از اسپیکر سه تیکه نیز خریداری شود.

از اسپیکر های ۳ تیکه بصورت مجزا نیز میشود استفاده کرد. زیرا اسپیکر ۳ تیکه های جدید قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ، فلش و رم را دارند و می توانید بدون اتصال به کامپیوتر با لپتاپ از آن استفاده نمایید.

برای خرید اسپیکر کامپیوتر عمده به بخش محصولات مراجعه کن!

اسپیکر لپتاپ

اسپیکر های لپتاپی به صورت یک اسپیکر تکی و بازیک می باشند که هم میتوانید با بلوتوث و هم با کابل AUX آن را متصل نمایید. بعلت باریک و سبک بودن اسپیکر لپتاپی قابلیت حمل آن راحت می باشد.

فروش و پخش اسپیکر عمده

در شرکت پی سی گرام می توانید انواع مختلفی از اسپیکرها را به صورت عمده و جزیی خریداری نمایید. قیمت های اسپیکر بنا به کارایی و قابلیت های آن متفاوت می باشد.

برای خرید عمده اسپیکر لپ تاپ به بخش محصولات مراجعه کن!

پخش اسپیکر عمده

فروش عمده اسپیکر

همیشه برای خرید انتخاب از ارزان ترین فروشنده می توانند بهترین گزینه باشد. شرکت های وارد کننده اصلی و یا تولید کننده ها حتما قیمت های به تناسب بهتری دارند. هدف ما حذف واسطه ها و رساندن کالا با حاشیه سود بسیار کم می باشد. خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر و. موبایل در این وب سایت فراهم شده است. 

اسپیکر های ایستاده ، اسپیکر دسکتاپی و اسپیکرهای قابل حمل ، اسپیکر چمدانی و … با قیمت های مناسب در اختیار فروشندگان قرار می گیرد. فروش و پخش اسپیکر با  ارسال به تمامی نقاط ایران فراهم می باشد. اگر مدل خاصی مد نظر دارید که در محصولات موجود نمی باشد می توانید با ما تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

اسپیکر ها با برندهای خیلی زیادی تولید می شوند از جمله برندهای معروف در اسپیگر : اسپیکر میکرولب ، اسپیکر ویکر ، اسپیکر انکر ، اسپیکر تسکو، اسپیکر مارشال، اسپیکر کینگ استار ، اسپیکر شیائومی ، اسپیکر مکسیدر، اسپیکر اکس پی ، اسپیکر تی اند جی  ، اسپیکر میکروفایر ,…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.