پخش عمده

خرید عمده مودم ADSL | فروش عمده و جزیی مودم ADSL | خرید عمده مودم همراه 4G

خرید عمده مودم

خرید عمده مودم ADSL : فروش و پخش عمده مودم ADSL و مودم جیبی ( همراه)

خرید از برترین و ارزان ترین فروشگاه ( تجهیزات جانبی کامپیوتر و تجهیزات شبکه )

 

خرید عمده مودم ADSL

فروش عمده مودم ADSL | VDSL

فروشگاه پی سی گرام وارد کننده قطعات کامپیوتر با قیمت های خوب در سراسر ایران فعالیت می کند. مودم adsl ، مودم vdsl و مودم سیم کارت خور از تجهیزات اصلی شبکه می باشد. هر کاربری برای داشتن اینترنت روی خط تلفن ثابت نیاز به مودم adsl دارد.  مودم های ADSL با تفاوت در سرعت و آنتن دهی و کارایی برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه پی سی گرام انواع مودم ها را با بهترین قیمت برای همکاران ارسال می کند.

به دنبال خرید عمده مودم ADSL  ارزان هستید؟

کیفیت مودم ADSL ها معمولا بالا می باشد و سال ها برای شما کار می کند. از جمله مودم های وایرلس خوب : مودم دی لینک و مودم تی پی لینک می باشد. مدل های مختلفی از این دو برند ، مودم تولید شده است.

مودم دو آنتن دی لینک ، مودم دو آنتن تی پی لینک ، همچنین مودم روترهای سه آنتن و تک آنتن نیز وجود دارد.

اما علاوه بر این برند ها ، مودم های ارزانتری نیز وجود دارد. مودم مرکوسیس ، مودم یوتل  و… . این مودم ها نیز دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشند. از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشند، اما قیمت آنها به نسبت مودم های TP-LINK و D-LINK ارزان تر می باشد.

برای خرید عمده مودم ارزان می توانید از بخش محصولات مودم مد نظر خود را خریداری نمایید و در صورت موجود نبودن در این بخش می توانید با شرکت تماس بگیرید تا برایتان فراهم نماییم.

 

فروش عمده مودم ADSL

فروش مودم ADSL با بهترین قیمت

شرکت پی سی گرام به علت همکاری با برترین تولید کننده ها و وارد کننده های اصلی در زمینه تجهیزات شبکه و لوازم جانبی کامپیوتر ، محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند. انواع مودم ADSL با برندهای متفاوت در قیمت های مناسب برای همکاران ارائه می شود.

فروش تعداد بالای مودم ما را از دریافت سودهای بالا منع می کند. خرید عمده مودم وایرلس یا مودم وای فای با بهترین قیمت در فروشگاه پی سی گرام مهیا می باشد.

انواع مودم های ADSL  تی پی لینک و دی لینک و همچنین مودم جیبی سیم کارت خور با قیمت های بسیار مناسب موجود می باشد.

خرید عمده مودم VDSL

از نسل جدید مودم روتر ها می توان مودم VDSL را نام برد. مودم VDSL یا مودم فیبر نوری با سرعت بالاتر و قیمت بالاتری نسبت به مودم ADSL  می باشد. فروشگاه پی سی گرام فروش عمده مودم VDSL را نیز بر عهده دارد. خرید مودم VDSL هنوز فراگیر نشده است و اغلب شرکت های بزرگ آن را خریداری می نمایند. البته در برخی مناطق که خط فیبر نوری باشد نیاز به خرید حودم VDSL  خواهد بود.

پخش عمده مودم ADSL

خرید عمده مودم همراه  | فروش مودم سیم کارت خور جیبی

مودم همراه یا مودم سیم کارت خور ، مودم های کوچکی هستند که از سیم کارت پشتیبانی می کنند. قابلیت جابجایی دارند و به راحتی اینترنت خود را از طریق سیم کارت تامین می کنند. اکثر این مودم های همراه از همه ی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس ( ایرانسل ، همراه اول و رایتل) پشتیبانی می کنند. فقط کافیست یک بسته اینترنتی بر روی آن فعال نمایید و استفاده نمایید. سرعت اینترنت مودم همراه از گوشی موبایل بهتر می باشد و مزیت دیگر آن ، خدمات به اشتراک گذاری اینترنت برای چندین دستگاه بدون افت سرعت اینترنت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.