پخش عمده

فروش عمده بازی رایانه | خرید عمده بازی پلی استیشن | پخش عمده گیم و بازی

خرید عمده بازی

فروش عمده بازی رایانه و پلی استیشن  : فروش عمده جدیدترین بازی و گیم کامپیوتری ، پلی استیشن ، ایکس باکس

بازار بازی های کامپیوتری و بازی های پلی استیشن سال هاست که داغ می باشد. هیجانی که بازی ها انتقال می دهند و سرگرمی که ایجاد می کنند همچنان برای افراد بزرگسال و نوجوان پابرجاست.

بازی ها توسط شرکت هایی همانند گردو ، پرنیان ، بلوط  و…  تولید می شوند. بازی های شرکتی گردو ، دارای تنوع بالاتری می باشد و اغلب بازی های جدید را ارائه می دهد.

بازی های کامپیوتری توسط شرکت های ایرانی کرک  و دوبله می شوند. در این بین برخی بازی های رایانه ای هم توسط همین شرکت  ها و مهندسین ایرانی طراحی و تولید می شوند. عصر بازی از بزرگترین پخش کننده های بازی می باشد.

 

خرید عمده بازی رایانه

پخش عمده بازی : پخش و فروش بازی پلی استیشن و کامپیوتری

دنیای بزرگ نرم افزار و بازی امروزه به یک روند فراگیر تبدیل شده است. هر کاربری اگر از نرم افزاری هم استفاده نکند ( که بعید است) ، قطعا با بازی های رایانه ای یا پلی استیشن سروکار داشته است.  اغلب نوجوانان برای انجام بازی ، یک کامپیوتر قدرتمند خریداری می کنند. بازی ها با سبک های مختلفی طراحی می شوند : استراتژیک ، اکشن ، ماجراجویی ، ورزشی و  مسابقه ای  و …

رده های سنی متناسب بر روی پک بازی نوشته می شود . همچنین سیستم مورد نیاز که بتوان براحتی با آن بازی کرد نیز بر روی جلد بازی درج می شود . در حین خرید گیم کامپیوتری حتما به این موارد توجه کنید. 

خرید بازی های مهیج و جدید کامپیوتر به صورت عمده 

فروش عمده بازی پلی استیشن 4 ، 3 ، 2 ،  1

بازی های پلی استیشن 1 و 2 در همه ی cd فروشی ها یافت می شود. قیمت بازی پلی استیشن 4 به نسبت سایر بازی ها بسیار بالاتر می باش 

خرید عمده بازی برای همکاران گرامی با حداقل قیمت در این سایت فراهم شده است. سعی ما بر آن است که مجموعه ای از بهترین بازی ها را از شرکت های خوب تهیه و در اختیار خریداران قرار دهیم.

پخش عمده بازی کامپیوتری

قیمت نرم افزار و بازی به تناسب تعداد حلقه های سی دی یا دی وی دی تغییر میابد. اما به موازات خرید با تیراژ بالا قیمت ها کاهش میابد. همکاران در واحد پخش و فروش بازی سعی میکنند بهترین مجموعه ها را فراهم نموده و در اختیار شما قرار دهند.

 خرید عمده بازی : با اطمینان بالا و قیمت تولید بخرید !

بازی ها اغلب بر روی CD , DVD  های با کیفیت بالا رایت می شوند و ماندگاری خوبی دارند. همه ی بازیهای تولیدی ، تست و اجرا می شوند و سپس در بازار پخش می شوند. میزان خرابی در آن ها به ندرت بوده و در صورت گزارش خرابی نیز قابلیت مرجوع کالا فراهم می باشد.

خرید عمده بازی های رایانه ای و پلی استیشن با پایین ترین قیمت 

علاوه بر نرم افزار ها ، فروش بازی های رایانه ای و پلی استیشن شرکتی نیز با پایین ترین قیمت برای شما همکاران فراهم شده است. شرکت گردو و نوین پندار اغلب در تولید بازی های شرکتی فعالیت عمده ای دارند و بازی های جدید رایانه ای توسط این شرکت ها به فروش می رسد. 

فروش جدیدترین بازی های کامپیوتری . پلی استیشن . ایکس باکس 

بازی های زیادی در بازار وجود دارند. برخی اوقات همان بازی ها با آپدیت های جدید روانه بازار می شوند. برخی اوقات نیز به صورت ادامه دار قسمت های بعدی آن تولید می شود و با نام های مختلفی از اعداد یا پیشوند جدید وارد بازار می شود.

بازی پلی استیشن 1 و 2 تقریبا دیگر از رده خارج می گردد. بازی های پلی استیشن 4 و 5 در جایگاه خیلی قدرتمندتری قرار گرفته است. شاید با بالا رفتن قیمت های پلی استین فور ( ps4) باز هم برگردیم عقب تر!!

خرید عمده بازی پلی استیشن

بازی های ایکس باکس هنوز مخاطبان خود را دارد. البته اکثر بازی های جدید برای xbox ارائه می شود. شاید به همین دلیل بازار خود را از دست نداده است.

بازی های کامپیوتری نیز به علت اینکه رایانه در همان ساختار پیش می رود و تغییری در بیس ندارد همچنان پا برجاست. فقط بازی های جدید تر روی رایانه های قدیمی جوابگو نمی باشد و برای آن باید سیستم خود را ارتقا دهید و یا شاید نیاز باشد سیستم خود را به کل تعویض نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.