پخش عمده

خرید عمده نرم افزار : فروش عمده نرم افزار ، پخش عمده نرم افزار

خرید عمده نرم افزار

خرید عمده نرم افزار : فروش عمده انواع نرم افزار های تخصصی و عمومی

نرم افزار چه شرکتی را بخریم؟

نرم افزار به مجموعه ای از برنامه ها گفته می شود ، که جهت راه اندازی یک سخت افزار و کار با آن ارائه می شود. نرم افزارهای بسیاری توسط شرکت هایی چون گردو ، پرند ، دریاسافت، جی بی تیم ، بلوط ، نوین پندار ،لرد و … تولید میشود.

خرید عمده نرم افزار

البته اغلب این نرم افزارها ، توسط این شرکت ها کرک می شود تا از حالت اورجینال و گران در بیایند و با قیمت های ریالی برای کاربران ایرانی قابل استفاده شوند.

ناگفته نماند مهندسان ایرانی نرم افزار های زیادی با قابلیت های فراوانی تولید می کنند. مانند نرم افزارهای حسابداری ، آموزشی و …

پخش نرم افزار : پخش و فروش انواع نرم افزار

دنیای بزرگ نرم افزار امروزه به یک روند فراگیر تبدیل شده است. هر کاربری اگر از نرم افزاری هم استفاده نکند ( که بعید است) ، قطعا با بازی های رایانه ای یا پلی استیشن سروکار داشته است.

خرید نرم افزار یک نیاز محسوب می شود شاید همانند دارو !!

تهیه نرم افزار cd یا dvd مورد نیاز برای انجام کارهای مختلفی صورت می پذیرد. برخی ها جهت انجام امور درسی و برخی ها هم انجام کار نیاز به نرم افزار دارند. 

پخش عمده نرم افزار 

خرید نرم افزار برای همکاران گرامی با حداقل قیمت در این سایت فراهم شده است. سعی ما بر آن است که مجموعه نرم افزارها را از شرکت های خوب تهیه و در اختیار خریداران قرار دهیم.

قیمت نرم افزار و بازی به تناسب تعداد حلقه های سی دی یا دی وی دی تغییر میابد. اما به موازات خرید با تیراژ بالا قیمت ها کاهش میابد.

پخش عمده نرم افزار و بازی

خرید عمده نرم افزار برای فروشگاه های پخش نرم افزار و بازی توسط شرکت پی سی گرام  فراهم شده است. کافیست لیست سفارشات خود را ارسال نمایید تا عنوان های مورد نیاز خود را در حداقل زمان دریافت نمایید.

همکاران در واحد پخش و فروش نرم افزار سعی میکنند بهترین مجموعه ها را فراهم نموده و در اختیار شما قرار دهند. نرم افزارهای عمومی و نرم افزار های تخصصی با آپدیت های سالانه به صورت پک های شرکتی با هولوگرام در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

 خرید عمده نرم افزار ، خرید عمده بازی ، با اطمینان بالا و قیمت های شرکت تولید کننده

نرم افزار ها اغلب بر روی CD , DVD  های با کیفیت بالا رایت می شوند و ماندگاری خوبی دارند. همه ی نرم افزارهای تولیدی ، تست و اجرا می شوند و سپس در بازار پخش می شوند. میزان خرابی در آن ها به ندرت بوده و در صورت گزارش خرابی نیز قابلیت مرجوع کالا فراهم می باشد.

نرم افزارهای عمومی و پر کاربرد مانند ویندوز ها از جمله محصولات پرفروش می باشند. این نرم افزار ها به صورت پیاپی با آپدیت های جدید در بازار ارائه می شوند.

شرکت گردو  و نوین پندار از تولید کننده های بزرگ در حوزه نرم افزار می باشند.

 

 

فروش نرم افزار های آموزشی و درسی

نرم افزارهای درسی زیادی طی همین سال ها تولید شده است. شاید جایگزین مناسبی برای همان کتاب های گام به گام سال های پیشتر! 

با این تفاوت که نرم افزارهای درسی با دقت بیشتری و همچنین به کیفیت آموزشی بالاتری تولید می شوند. طراحی بازی و سرگزمی های مهیج نیز در این نرم افزارهای درسی تدوین شده است. 

بسیاری از والدین این نرم افزارها را برا فرزندان خود خریداری می کنند. پخش نرم افزارهای درسی در تمامی فروشگاه های عرضه لوازم جانبی کامپیوتری امکانپذیر می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.